Bak inför 7års kalas

Bullbaket blev framflyttat till ikväll!
Och för en gång skull blev de riktigt goda och lyckade! :)
Kanske för att jag hade experthjälp av min lillasyster som har tre års utbildning...



Under den 1 ½ timman som bullarna skulle jäsa passade vi på att göra snoddas med krossad poklagris istället för strössel/kokos.
Måste jag meddela att även dem blev enormt goda?! Sällan jag lyckas med fika och sällan jag lyckas med två sorter samma kväll.



*Mmmm


Sen vill jag även berätta att jag har sett Big Brother två kvällar på raken.... Dock ofrivilligt...
I analyssyfte som en blivande socionom är det väldigt intressant måste jag medge. Spännande även i forskningssyfte att se hur 20 helt olika individer samspelar med varandra utifrån de förutsättningar de har.


/Socionom-Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0