Dammråttor är änglarnas små tofflor

En bra söndag som avslutas med städning och en syster som sjunger falskt!


Vackert ute som vanligt i dessa tider, Isa överlycklig för att det är 10 grader varmare än igår.
Jag och N stoppade in en Karré i ugnen för långkok och jag målade ett andra varv på kistan.
En Milan match senare och min syster på middagsbesök och städhjälp :)
Alla tre har varit delaktiga i städningen, en fröjd att se!


Varmt i huset som i en bastu men glädjen är stor!

Senare som belöning kommer vi att sätta oss i soffan framför Så ska det låta och efter det Äkta människor!



En liten parantes, jag har mumsat i mig en Semla som jag fick av svärmor & Åke :D Den satt helt rätt!
Tack och Bock! :)


Kram Kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0