En tid att gå ut

Ser ut att bli en vacker dag idag också!
Jag sitter och smuttar på mitt te i vanlig ordning och ser solen ta fram alla de sämsta sidorna i vårat hus... dvs Isahår på golvet bla...

Tror jag ska ringa städfirman min idag... kan behövas men har inte tid själv då är det ett bra komplement liksom :P


Igår överraskade svärmor och Macke oss med pizza till middag, det var inte igår och den satt inte fel. Väldigt trevligt och Gott!! :) Vi fick även en liten liten mysdress :) Tack och Bock!

Idag ska jag ta Forrrden till Skellefteå för ett par timmars seminarium, sen är det kalasdag nr 1.
Imorgon är det ju Niklas stora dag minsann!



Kram på er och gå ut i det fina vädret, lapa in D-vitaminen! ;)
/ D


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-28 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0