Jogging please...

Jaha, vad har hänt sen sist??


Jag har varit i två-dagars pluggdvala, ett arbete ska lämnas in i dag innan 10.00
Jag har masserat 5 personer på Korpen
Somnat på soffan
Ätit mycket godis
Och sett fotboll


Om vi istället blickar framåt, längtar enormt mycket efter träning, speciellt löpning!!! Rödvin finns inte ens i tankarna men att få springa ute.... pulsen höjjs bara jag tänker på det...
Äntligen börjar min "förkylda" kropp bli på bättringsvägen så jag längtar nu i första hand bara till att kunna light-träna :P
Söndag - Body Balance inbokad!
Idag finns de ett Body Pumppass på Step in, bra instruktör och ett bra pass!! Kanske man skulle...


Idag är nämligen både jag och Niklas lediga (igen) :D Jag har lagt upp dagen lite löst i mina tankar...
(kanske Body pump) 
Promenad
Bullbak
Och sen har N hockeymatch



Trevlig helg alla ni andra!! :)
Kramar D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0