Köttfärs på gräddtårta

En trött bagerska ska snart krypa ner i säng...
Har precis gjort en tårta som ska med till Sca imorgon, den duger...
Den blev väldigt färgglad iaf, det är huvudsaken när ett barn firas! ;)
Men jag blev inte hundra procent nöjd, kanske för att Niklas har sina önskemål som jag vill ta hänsyn till... då har jag ju inte heller fria tyglar att skapa... Den känns iaf inte klar, hade jag haft hemma hallon så hade jag nog lagt dem i mitten...
Men tillbaka till det färdiga resultatet.
Denna tårta består av:
Ett lager med hallonsylt
Ett lager med vaniljkräm
(Niklas önskemål)
Grädde, även spritsad grädde.
CocaCola ferraribilar + gelehjärtan (gelehallon, ett annat önskemål)
Krossade maryland kakor :P (Inte köttfärs)
Jelly godisar
Strössel
Gele hallon :D



Jag är nu jävligt nyfiken på hur denna smakar... det får jag ju tyvärr aldrig veta. Men jag önskar Sca-arbejtarna en riktigt trevlig fikastund imorgon natt. :)
Nu ska jag lägga mig så det inte blir någon krock på e4an i södergående riktning imorgon vid 7 tiden.
Kram Kram /D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den ser ju jätte god ut :) Kram

2012-03-01 @ 09:23:41
Postat av: Maria Nordvall

Färggrann var bara förnamnet! Säkert god men många nya ideér och smak kombinationer. Vi syns på tisdag.

2012-03-02 @ 07:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0