Skräcknatt

Varför drömmer man som man gör??
Varför i allsindar kommer det en svart JÄTTE spindel och får syn på mig och vägrar släppa taget om mig. Den sätter ett gift på mig och förföljer  mig när jag panikslaget försöker få bort den. Detta utspelar sig förövrigt inomhus, på typ ett museeum, eller något liknande, en allmän plats. Jag, Emil och Cecilia har stått i en liten matkö för att få palt :)
Men jag är livrädd, tillslut kommer en snäll kvinna som jobbar där, hon har satt vakuum runt JÄTTE spindeln och den är som i koma så den är totalt ofarlig. Men ändå så börjar den J*veln röra sig mot mig igen!!
Den dyker upp där jag ska sova, i sängkläderna, och sätter fast ett spindelnät på mig så att den dras med när jag springer febrilt för att få bort den...


Jag hittar min räddning, en av mina pite-klasskompisar. Hon tar gärna emot spindeln för hon tyckte den var så söt. Hon delar den till två till och med så hon kan Gosa extra med dem...
Men det gör inte att jag kan slappna av, vetskapen om att de där JÄTTE spindlarna finns i huset som jag sover i gör mig livrädd...



Summa av kardemumma, natten min har varit HEMSK! Jag har inte fått sova långa stunder... Pga all panik i drömmen har jag ju givetvis vaknat och varit kokhet... För första gången tycker jag även att de var för mörkt i sovrummet.. kunde inte sova!
Jag har snurrat, vänt och vridit mig hela natten.
Varför drömmer man om en svart Jätte spindel??



Nä, nu har jag släppt drömmen... Niklas som faktiskt kan sova, ligger ännu kvar på övervåningen.
Jag ser nämligen att solen strålar så fint över våran lugna gata.

Jag ska äta mig lite frukost sen gå ut med min sjusovarhund, Efter de ska jag faktiskt traska till Furunäset
Jag Desirée Jonsson ska få en MASSAGE. Som jag har längtat.
Hela dagen ska vara en lugn och skön dag.

En njutardag!
Kram på er och trevlig helg!
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0