Snöar som i en saga

Idag är jag en beslutsam kvinna, fortfarande tjat om dessa påbörjade projekt :P
Stolen som blivit målad kommer idag att åka till Ylva för stoppning av dynan!!
Då är det bara 5 kvar :)
Målade även klart hylla plus konsoller igår, idag kommer jag att skruva upp dem på plats!


Nu ska jag alldeles strax massera en kvinna, gå ut i den vackra snön med min hund och senare i eftermiddag ska jag göra en intervju på min vän. Blir spännande.
Ikväll har jag 1 person á 30 minuters massage inbokad på korpen!! Visar sig tydligt vilka månader som är de fattigaste...


Jag återkommer med bild på stolen, hur utvecklingen gått framåt. Däremot skulle jag behövt låna en ordentlig häftapparat om någon har de... :) Det är ett senare bekymmer!
Trevlig dag! Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0