Suprises!

Ikväll blir de festligheter för fröken Jonsson!


Synd att enda helgen mina två tjejkompisar hade tid att träffa mig, är på min enda sjukhelg på 2 år!!!
Febrig, snorig, nyser varje minut, halsen krånglar osv osv - allmänt jävla hängig...

Men inte biter de på mig... tror jag! Jag ska till Bergsviken och göra/äta palt, sedan ska jag få special treatment av mina två fina vänner!
Jag ser verkligen framemot den här kvällen, mat på Nodo, sedan får jag välja en film på hemmakväll :D
Tur att de inte var bio vi skulle se ;)




Mina fina vänner!! <3


Sen har jag lite glada nyheter, hade jag inte varit så förbannat förkyld så hade jag kunna glädjas ännu mer, men idag fick jag en delivery! Av en väldigt snäll människa som höll vad denne lovade! Lättnad är min känsla, framsteg och ljusare framtid väntas. Det ser jag verkligen framemot!

Att människor kan förändras det vet jag, men att människor vill förändras är ett helt annat kapitel... jag önskar och hoppas att denne människa har viljan att förändra sig, sitt liv och sin livstil... Dels för sin egen skull men även för andras, för vi som finns runt omkring. Vi som påverkas av detta liv oavsett om en förädring sker eller ej.


Stor varm kram från en Stor varm tjej /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0