Underbar fredag

Vilken bra start på helgen, massage!
Sen åkte jag till Långnäs och hämtade en gammal god vän, många timmars surr blev det här på Floragatan. Mycket mycket trevligt och många koppar te och kaffe :)

När kvällen närmade sig åkte jag och Niklas på en liten biltur runt pitebygden (kan tyckas vara lite knäppt att köra i 30-35 minus, men vi måste ladda batteriet när vi inte har någon motorvärmare)
Mysigt att åka runt i en varm bil och sitta och surra!

Efter en sväng på Ica fick vi äntligen börja med våran middag, regnbågsfilé och potatis. Gott som vanligt. Sen som fredagsnöje här i kylan har jag börjat med förarbetet på ett nytt målarprojekt.
Jag håller på att tejpa min gamla brudkista som jag fått av mamma för många år sen... som sagt, de är förarbetet till att måla den Vit! :) Niklas efterlyste en vedlåda, så jag tänkte ta av de vi har istället för att köpa en massa nytt :)


Kvällen avslutade vi med min favoritserie - Äkta människor
Nu blir de en tidig kväll, som spelarhustru måste man ställa upp att skjutsa sin hockeyspelare till samlingen imorgon tidigt. 9.30 ska han infinna sig i rosvik för vidare avfärd mot A-jaur.... *brrrr



Kram och God natt Folkens! /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0