Avokado-bra dag

Den här blåsiga dagen ska jag spendera inomhus, förutom kanske en promenad in till stan.
Niklas åkte tidigt i morse till Kiruna för att spela hockey, jag sov som en stock långt in på förmiddaggen.


Efter en startad disk + tvättmaskin plus lite frukost i magarna har jag även gjort en liten skoluppgift plus avverkat en liten promenad med Isus.
Lyckan idag är när jag ser en traktor komma och skotta vår infart.
Isas lycka fann hon under promenad när jag stannade och prata med en farmor, Isa fick då leka med dennes barnbarn i snön. Total lycka när hon kastade sig efter snöbollarna.

Hon fick även kommentaren
- "hon ser ut som en sån här man öppnar burkar med när hon försöker ta sig fram i snön"


Min lycka fortsatte dock när jag insåg att svärmor hade lämnat en massa avokado hos oss.
Jag gjorde en gammal goding macka som Hurtigs syrra har introducerat för oss för herrans många år sen. :)


Avokado, tomat, örtsalt och källarrökt skinka :P

Sen passade jag även på att dokumentera ett fint Alla <3 dagskort som jag och Niklas fick med posten



Niklas kort från mig.. :)



Det var allt från mig, nu ska jag hänga upp tvätten och invänta min syster yster.
Kramar /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0