En bra morfar!

Mitt i veckan...

Min lilla förkylning vill varken bryta ut eller gå över... nu har jag ju bara känt av den i 3 dagar, de är ju annars för dem som är små förkyld i 3 veckor... Stackars dem!
Idag har både jag och min karl varit ledig, det innebar sovmorgon.
En sväng på stan för att uträtta lite ärenden sen till Öjebyn för mer ärenden, vi passade även på att hälsa på morfar när vi ändå satt i bilen ;)


De bjöds på te och mackor och givetvis fick vi med oss en påse med diverse frysvaror när vi skulle åka. Jag tror aldrig under mina 24 år att jag varit med om att Morfar stänger av Tv:n när man är där. Men idag förvånade han mig rejält, vi satt och surrade i nån timme utan en högljudd tv apparat eller radion på högsta nivå.
10 poäng till Världens Bästa Morfar!

Nu sitter jag hos min lillasyster, vi ska äta middag innan jag fortsätter min vandring till Linnea.
Niklas har hockeymatch i Boliden ikväll...


Hoppas att eran dag varit lika fin som min! Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0