Värderar denna dag Högt

Lika vacker dag idag! Nu är det konstaterat, det är en fin årstid nu!

Jag och Isa tog en promenad imorse för att möta mamma, en varm brasa och ett nybryggt kaffe väntade på henne här på Floragatan. Efter en lååång frukost med mycket surr så kom även min kära syster på besök. Många timmars surr, (tar igen de dagar/veckor som mamma inte är i Piteå)

Nu är huset och jag lämnade i dess tysthet, ganska skönt de också ibland. Önskar bara att vi hade ett badkar att sjunka ner i, i denna tysthet - de skulle vara högt njutningsvärde på en sådan sinnesstämmning!


Ikväll ska vi till Bergsviken för att gratta Svärmor, hon har lovat glupska-jag en smörgåstårta! :P
Ska bli gott, det är alldeles för sällan man får äta de!


Njut nu av eran dag mina vänner! Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0