Vår, en varierande årstid

En portion sallad av det som fanns hemma, min lunch en dag som denna.
 
 
Pasta 
Kokt ägg
Frysta räkor
Bladspenat 
Majs och ärtblandning
Crispsallad
Körsbärstomater 
Gurka
Avokado
Svarta oliver 
 
Lite basilika och italiensk salladskrydda 
 
Pluggandet idag blev inte så mycket plugg.. Har läst väldigt många tidningar och reklamblad, suttit länge på toa och tagit lång tid på mig att göra mina goda lunch. Men jag ligger nog också lite före i mitt plugg-tidsschema så en latdag kan jag unna mig. Jag har varit ensam (Niklas har jobbat natt) hela helgen med vår aktiva tvååring. Jag måste erkänna att det gör mig helt slut på kvällarna. Och kanske just därför är jag lite utmattad och segstartad idag. Ronja är på dagis och Niklas sover så det är rätt tyst och skönt här i huset. 
 
Men nån bild hann jag faktiskt knäppa i helgen :-) Niklas hinner ju träffa R ca två timmar innan han ska iväg på nattskiftet så igår passade vi på att vara ute.
 
 
 
Jag skulle ju även ge mig ut efter en adress i Hortlax där jag skulle köpa en lykta. Hamnade bara på mindre och mindre vägar tills jag insåg att bilar kommer sig inte längre.. Vilse i hortlax djupaste skogar.
 
 
 
Däremot hade jag och göra med en glad unge på söndagsmorgonen! 
 
Kram å hej från en större variant av mej! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0