Nystart

Imorgon börjar Termin 2. Första skoldagen sedan 30 maj... Jag har haft chansen till ett riktigt långt och härligt sommarlov. Men dum som man är, så har jag jobbat bort denna underbara sommar.

Jajja, man lär sig alltid av sina misstag och som folk brukar säga, det som inte dödar de härdar. Nästa sommar tror jag inte ens att jag ska ha ett sommarjobb. Jag klarar mig ganska bra på massagen har jag insett. Och fantasin min är det inget fel på, så det blandat med min sälj-tarm ska jag nog få ihop nästa sommars lön på något roligt, energigivande sätt :) Vi får se, nästan ett år kvar..


Idag har jag faktiskt tränat för första gången på evigheter (känns det som). En gång i veckan är lika med noll för mig. Men med skolans rutiner så hoppas jag att jag kommer in i mina gamla träningsrutiner igen. Niklas får väl peppa mig lite extra :P
Idag har jag även "gjort bort" mina två flickor, för denna vecka. Två fika besök på Nodo, en och en halv cheesecake senare så promenerade jag hem ensam i mörkret...
Återigen jobbar min karl så även denna natt blir ensam. Vakthunden ligger och sover i fotöljen. Känns inte tryggt!

Jaja, igår hände inget speciellt. Så jag tror att jag kan sova tryggt även inatt.


Jag har laddat upp inför skolstarten, grävt fram kollegieblock, pennorna och kollat på olika böcker i timmar. Växlat mellan bibblans hemsida, blocket och Google. Nu har jag full koll på Vad det är för böcker vi bör ha. Men ingen i min ägo...
En smörgås i magen sen ska jag hoppa i säng. Kram och Go natt. /D

Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

Hoppas att du trivs i ert hus! Hade tänkt komma förbi och hälsa på. Jag ringer dig!



Kram Maria

2011-09-07 @ 08:07:06
Postat av: Desirée

Tack så mycket, det gör jag verkligen!! Du är så välkommen :)

2011-09-07 @ 16:00:28
URL: http://desireeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0