Hormonerna i obalans

Idag är det 12 dagar kvar till beräknad födelse (Bf)
och idag är vi i vecka 39. Närmar sig med myrsteg...


Idag vaknade jag med riktiga hormonsvängningar, jag kände mig inte speciellt glad. Hormonerna bidrog till en mer ledsen Desirée än en arg.. och för ingen anledning över huvudtaget.
Men det är mycket som min lillhjärna tänker på just nu, alltifrån skolan till den opackade BB-väskan till osydda gardiner.


Det är ju klart man måste få ha en ledsendag annars vet man ju inte heller när man har en glad dag!!
Men jag satt inte så länge och tyckte synd om mig själv, det gick över rätt snabbt.
Så nu är jag på betydligt bättre humör :)


Jag ska nog se till att börja slutföra B uppsatsen nu, som min kära sambo sa. Du får ju inte jobb av att sy... fast det kanske är de roligaste som finns på min Att göra lista. Men nu är det prioriteringar som gäller ;)


Förövrigt ser jag framemot en ledig helg tillsammans med min karl!
Puss och Kram
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0