Dansa dansa, dansa

Vilken kul kväll Norge och Sverige bjöd upp på igår! Utgång i Piteå... kommer inte ihåg sist det hände :P Men igår fick jag och mina vänner dansa våra lurviga!
Vindrick och julspel, jag blev super nöjd över min mini hot water bottle! Kvällen bjöd även på finbesök från Happis!! Idag fick jag inte sova länge minsann, Niklas var upp kl 06.00 och kom tillbaka 09.00. Då var det dax att vakna för mig, och N skulle sova :P Tur att jag mår ganska bra idag då, så min lilla karl ska få sova ;)
 
 
Knäckbak idag? Inslagning av sista paketen. Handling på Ica och handling med SenNiklas, han ska köpa sina sista julklappar... Brrr så kallt. Men men det är väl bara att elda dessto mer :D
 
 
Uppesittar med familjen Jonsson/Sundbaum ikväll. Så trevligt det kommer att bli! 
Önskar alla en super fin jul!! 
Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0