Rikskändis

Igår bjöd verkligen sjuksköterskorna upp på en trevlig kväll, glögg, gott fika och spel. Riktigt kul faktiskt!
Snälla fina vän gav också en Underbar barnfilt, Ronja är väldigt tacksam :)
Idag består min dag av planering och strukturering av det lilla projektet Happy Kidz. Jag har numera en vänsterhänt kompanjon som har de rätta tänket men bäst av allt, de rätta kontakterna. Tillsammans är vi helvetes kreativa!
 
 
Förövrigt så visades mitt nylle idag på 24Norrbotten. Kul att visa 80.000 pers det vardagliga, stökiga svenssonshemmet. Jaja, förhoppningsvis fokuserades ögon och öron på vad som sades istället :P
Om ni är sugna på att se vårt fina svenssonhem och mitt bleka nylle så har ni länken nedanför :) Kul också att Billiga Sally naturligtvis var tvungen att vara med. Hon vägrade alltså att flytta på sig! Nackdelen med katter, att de gör som f*n de vill. haha. Det är även min lillasysters julklapp som ser ut som en liten julblomma :)
 
 
 
http://www.24norrbotten.se/#category=0&date=playlist&clip=0&startTime=0m0s
 
Nu ska jag lägga bort allt vad kommunikation heter och fokusera på mig själv och så småningom på min dotter. (Dvs om min lilla tomtenissa vill vakna någon gång).
 
 
Kram på er alla i detta fina julväder! :)
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0