Tre år av kärlek och värme
















Några bilder från den gångna helgen. Bad och middag fredag, Alicebesök lördag och idag har la familia faktiskt haft hockeymatch :-) Mitt lag vann nästan alla matcher jag var med i! :-) slump lr skills?

Ikväll har jag målat klart stol 2 av 6! Bra, bara 4 stycken stolar kvar, varav 4 eller 5 varv tills jag är helt klar :-)


Imorgon är dagen då jag för första gången såg min drömprins för 3 år sen. Inte en dag i ånger och han får mig att bli lika varm av glädje som han fick mig att bli den dagen då jag och mitt smajl stegade fram till honom.
Jag älskar dig N <3

Önskar alla ni andra underbara människor ett riktigt fint 2013!
kramar D

Kommentarer
Postat av: MayLouise

Gott Nytt År!

2012-12-31 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0