Inte en helt vanlig fredag

En vecka till har gått samma hjärtslag som tidigare, 140... Däremot är skallen redo för utskjutning.
Idag var jag till Skellefteå på förmiddagen, mycket givande dag. Kanske slipper att plugga detta till tentan sen :P Matte... inte det roligaste ämnet men poletten min har iaf trillat ner. Jag förstår de mesta trots att jag missade den viktiga föreläsningen. Kanske även just därför att denna dag var väldigt givande för mig :)
<br>
<br>
<br>
Kvällen har jag spenderat på ett helt annat sätt, nämligen med min syster hemma hos henne. Vi har packat ner endel av hennes saker fram till att hon började må ruskigt illa och ont i magen... De eskalerade under bara någon timme och efter rådfrågning med min goa vän beslöt vi oss för att åka till sjukhuset. Snabbt bemötande där, några tester och prover gjordes. Magtablett och magdricka... bedövning... hemskickade efter ca 2 timmar.
<br>
<br>
<br>
Hemma hos C satt våran mor och väntade. Jag slutförde min uppskärning av ananas, melon, päron, apelsin och kiwi och bjöd på det med glass, chokladsås och strössel!! :P
C åt givetvis inte en tugga... helt förståeligt.
<br>
<br>
Några timmars surr med mamma och nu är jag väl hemkommen.
Resumé av kvällen, trots att jag har fått agera lugnande person, existerande person, inte existerande person, slagpåse, vän, syster och gud jag vet inte allt, så har ändå kvällen varit bra. Jag har inte behövt spendera den ensam och jag har fått vara med mina nära och kära. Mer kan man inte begära av en fredag som denna :D
Kramar och Krya på er hälsningar /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0