Anns Make up App

Helgen började med en super trevlig make upkväll hos Ann med några andra mammor. Bilderna får tala sitt språk.
 
 
Tack, Tack Tack för allt Ann och resterande fina tjejer! 
 
Lördagen följdes i matchens tecken, jag hade en tuff innebandymatch och N en hockeymatch. Två förluster men ändå min bästa match hittills, för första gången i mitt 24 åriga liv, Captain. Gårdagskvällen avslutades med var sin massage! Inte dumt alls!
 
Tyvärr har det varit en mindre kul helg för vår unga dam, feber och rinnsnuva... Men tuffingen klagar inte. Suppar och papper då löser sig allt ;)
Nu ska jag gå in till stan på skyltsöndag, tror både jag och bruden behöver få lite frisk luft :) Tråkigt bara att snön lyser med sin frånvaro... Jaja, annars hade jag väl klagat på vilka skor man skulle ha om det nu var snö på backen. :P 
 
 
Får önska alla en fin söndag! Stor Kram till er! /D

Kommentarer
Postat av: MayLouise

Gott vin ni hade. har en flaska stående i bokhyllan

Svar: Det var riktigt gott!! :) Hade även ett vitt som hette Molina. Smak av typ rabarber, väldigt fruktigt och gott :)
Desirée Jonsson

2012-11-25 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0