En låååång dag

Idag har jag varit ifrån lilltösen 14 hela timmar. Jag förstår att Niklas saknar henne när han är borta 12!!
Jag har varit på en resa till Pajala, en mycket fin resa med snö, fräsch luft, lite vedeldad lukt och en STOR förlust... Dock så är det jävligt mysigt att åka buss. Faktum är att jag gillar det nå så fruktansvärt att jag tror att jag måste åka till Umeå imorgon. Yes 3 timmar till i buss :)
 
Men då ska Ronja få följa med, klarar inte av någon sån långstund borta från henne de närmsta dagarna..
Vet däremot inte vilken tid jag ska åka... har inte bestämt mig ännu, och första bussen går typ 6.30... Vi får se hur trött jag är.
 
 
Nu ska jag iaf vila mina ben, armar och skalle.
Tack och hej. Vi ses!! :) Kramar
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0