Första resan, Mor & Dotter

Min första mamma-dotter semester. Jag och Ronja, buss till Umeå, en massa äventyr. Hängde på mormors jobb och spenderade en helkväll tillsammans med henne. Tre glada och blonda generationer som njöt av varandras sällskap. Mycket prisvärd resa måste jag säga! Speciellt när jag upptäcker (LÄS i Umeå) att min bussbiljett endast kostade 83 kr, en ungdom Piteå - Skellefteå. Du hörde typ 13 mil fel lilla man...
 
Tänk vad fel det kan bli men ändå göra någon så glad! :) Vår natt spenderade vi i Obbola hos mormor Ainas moster. Gästvänligt! Väldigt bra omhändertagna blev vi där, plus inskjutsade till polishögskolan där jag skulle spendera min dag. Lång dag och jag var en trött dam.
 
 
Trevligt att resa och trevligt att hälsa på, men så skönt att återgå till vardagen. Komma tillbaka in i den gamla fåran igen och sen harva på där. Rätt tryggt när fåran är så pass insjunken och djup då vet man att det inte är så stor risk att man råkar hoppa ur och hamna i något nytt spår som är ospårat.
 
 
Jag älskar mitt hjulspår som jag lunkar på i! <3
 
Nu ska jag ställa mig i duschen och sen hoppas att vår dotter vill sova någon gång i natt. (Niklas lät mig sova natten till idag, han tog alla gånger då R vakna till!) GULD.
Inatt är det min tur... :/
:P
 
 
Ägnar en tanke åt min syster också, aldrig kul med en trasig bil, ångesten hälls över en. Men du löser det där!!
Kramar och sov så gott /D och en liten tjej med trött-hicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0