Givare

Jag och min lilla vakenskit sitter uppe, tittar på fotboll, biter katten i svansen och slappt surfar runt på internet.
Det nya i Rs utveckling är att hon ställer sig upp ibland. Detta resulterade i att jag var tvungen att flytta ner hennes spjälsäng, nu ser hon verkligen ut som en liten apa i en bur :P
 
Behöver inte skriva så mycket idag, bara det att jag verkligen Älskar att massera personer som fyller hela mig med energi! Det räcker och blir över i flera dagar och jag tänker inte vara snål. Gud vad jag ska dela med mig av denna glädje som spritter i kroppen :)
 
Ger lite extra till Ronja som fick uppleva en trött mamma som sedan övergick till en frustrerad mamma som till slut utvecklade ilska mot stackars vakna nattugglan i går natt. Hon blev rätt förskräckt och skulden växte i mig som en snabbväxande ek. Förstår nu verkligen de mammor som alltid är arg och sur på sina barn bara pga att de är trötta och stressade. Är det värt det? Nej! Gör nått åt det då!
 
 
 
Kram Kram och massa energi till er!
/D

Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

Behöver jag säga att du ger verkligen energi tillbka!

Svar: Jag försöker iaf! :)
Desirée Jonsson

2012-11-22 @ 15:13:44
Postat av: Mamzen

Vill bara meddela att ek växer väldigt långsamt o sakta enligt en säker skogsexpert.....:-))

Svar: Jasså!!! :O hahaha
Desirée Jonsson

2012-11-22 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0