Ljus i vårt hus

Städade frysboxen idag, herregud vad mycket mat vi har som man inte visste att man hade!
Tror inte att vi behöver handla kött på flera månader.. :) Tur man har en riktigt snäll jägare-morfar.
 
Tänkte bara dela med mig stol-updaten.
Sammanlagda varv kvar - 6,5
 
Förstår ni att de tar sig!! :)
Förövrigt blir kvällen lugn på 34:an, jag och Niklas kommer att göra en pumpalykta, tacogratäng äta polly och dricka julmust. Typ, nå sånt. Jag har även gjort en spökgirlang för att få det hela mer effektfullt ;)
 
 
Ljus ska det också va, överallt. Både ute och inne. Undra hur länge ett stearinljus brinner, kanske har hunnit slockna till när Niklas kommit hem... Jaja, för min egen skull då. 
Hoppas ni alla får en fin halloween! :)
 
 
"Spök"kramar /D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0