Projektet X

Idag har jag ringt L som jag bollar mina ideér med, han är även en person som har en hel del kontakter och en massa bra tankar och förslag. Däremot sa han att jag nu behöver ett namn till detta projekt. Och nu behöver jag hjälp med detta namn till projektet!! 
 
 
Kanske något som säger att det är barn man hjälper...
Jag tänker något på engelska kanske...
 
Ge mig gärna förslag som sagt :)
Imorgon ska jag göra ett nytt försök med lokaljakten/jakten på en lokal. Rawi var inte villiga att bidra med någon av deras tomma lokaler. Men jag ger inte upp ;)
 
 
Nu är det Desirée och Niklastid
Kram och god natt finisar.
/D

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kolla med piteå kommun, dom säjer sej ju ha stort överskott på lokaler i vissa skolor, å ta det lugnt gumman det är förvisso härligt att svimma men man brukar inte göra det utan bakomliggande orsak
kramar från faster

Svar: Tack! Ja, då ska jag göra det :) Förstår att kroppen ville säga något... jag lyssnade faktiskt på den. För en gång skull ;) Kram på dig med!
Desirée Jonsson

2012-11-29 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0