Slipsar och knutar

Jag hat-älskar att vara sjuk!!
 
Överläppen är uppsvälld, jag har små röda flak i huden just under näsan. Maten smakar iprincip ingenting, dvs att jag heller inte känner någon lukt :)
Jag går på alvedon och pussar Ronja med mina torra läppar som inte ens går att forma.
Det är snoret och feberns värld och dess biverkningar.
 
 
Samtidigt som jag passar på att vila har min syster åkt och gjort massa ärenden åt mig. Imorgon är det begravning i Tornedalen. Ronja skulle ha en svart klänning och min sambo en svart slips. Tur jag har henne!!
Igår blev jag också ompysslad av henne, fick äta Siaglass direkt ur burken och behövde bara ligga i soffan hela kvällen om jag ville! :)
En annan kärlek till min smaklöshet, var att jag inte kände den äckliga smaken av c-vitamins brustabletten! :)
 
 
Så kan det vara ibland.. Nu har jag fått i mig något som kallas lunch. Ska lägga min varma skalle mot kudden igen.
Ha en underbart fin dag i det vackra vädret och vinterlandskapet! :)
Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0