hrtyuilnnnm u9 i u9ujuxxzziiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn-.

Oj vad längesen jag skrev här! Men jag har faktiskt varit ledig :P Så härligt men ändå så stressigt.
 
Förra måndagen började lilla R på dagis, gick ju super bra!! Dag två var hon ute själv med fröknarna och de andra barnen, dag tre var de tänkt att jag skulle lämna henne och åka iväg... meeen tisdagkväll/onsdagmorgon hade hon fått vattkoppor.... :/ stackars flicka, inte för att hon hade några få röda prickar och kliade sig på en av dem eller att hon inte hade någon feber. Utan för att hon inte fick gå på dagis sin tredje dag.. Hon är verkligen en liten dagistjej och får nu vänta i ca 3 veckor till nästa besök där.
 
 
Men intressant att observera henne med så många andra barn, hon stod mest med en dockvagn i händerna och observerade och analyserade de andra barnen :P Hm lik pappa kanske... :)
 
Jag och Ronja har istället varit hemma, mycket mysigt med mycket bus. Jag har också haft en massa energi och kreativitet bland annat då jag har fått en helt ny tvättstuga. Jag städade upp den på två timmar och man tror inte att man kommer in i samma rum längre!! Det är så himla kul att tvätta nu! Jag tvättar en sak efter den andra så att det inte hinner ta slut tvätt :P
 
 
Jag har även gjort en krokhängare till Rs rum, kändes lite makabert då jag och cecilia höll fast varsitt safaridjur och Emil såga det mitt i tu. Sen har jag limmat fast framdelarna och Ronja kan hänga av sig sina kläder på en elefantsnabel eller en lejontass :D Jag måste sätta ut en bild på den så att ni får se, blev faktiskt väldigt nöjd över den! :)
 
 
Blev en liten paus i skrivandet då en pall råkade tippa och två av tre ljusstakar kraschades, fullt med glasskärvor på ryamattan.Ingen bra kombo! Nä nu tar vi och går ut.
Önskar er alla en fin tisdag! För det tänker vi ha, med en timmes shiatsumassage och packning av resväskorna :D
 
 
Stor tisdagskram /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0