En helg utan barnafödande

Ingen bebis ännu och idag är min sista arbetsdag på stöd till försörjning. I fredags gjorde jag bort att bjuda på smörgåstårta så idag behöver jag inte tänka på så mycket annat än att pallra mig dit. Idag är en slags överlämningsdag så jag har inga åtaganden på min agenda :-)
 
Min mage och jag, vi mår bra som vanligt om än jag har blivit mer begränsad. Cyklar inte speciellt mycket och kan inte heller gå så långa sträckor utan att få ont i ryggen på kvällen. Men jag har en fin sambo som påminner mig och gör allt som jag inte kan, plus lite till. Magen växer och mer utåt än tidigare, känns det som. Om nån undrar om det känns nära så är svaret nej. Det känns inte nära alls. Får se om nånting händer i detta veckoslut, för en måndag-onsdag blir det inte :-P 
 
I helgen då, joo summer games, kyrkmarknad, gäster från Umeå, en super trevlig kväll med god mat hos Emelie och Per och bäst av allt fått träffa underbara Alicia/mini Hurtig. Ronja har varvats mellan fotbollsmatcher, hemma och farmor. En fin helg har nått sitt slut och idag väntar vi besök av mormor, ska hon få turen att hinna träffa vår lilla bebis innan hon åker hem igen?? Spännande :-)
 
Nu kallar jobbet. Ha en fin dag allesammans /D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0