Snart socionom, snart socionom, snart socionom...

Tar en paus i mitt skrivande för att äta lunch. Fyra av sju sidor är klara och klockan springer iväg då jag har sjunkit in individers upplevda etniska identitet och om dess utanförskap... Med en konstig vurpa här på upploppet av utbildningen så tappade jag mycket motivation till mitt annars väldigt organiserade pluggsätt.. Inte likt mig att försöka knåpa ihop något sista dagen innan inlämning och inte nog med det, ett arbete på 7-10 sidor!? Herregud vilken knäppgök jag varit som lämnat detta så länge..
 
Jaja, bara bita ihop och fortsätta. Först ska jag bara få i mig energi i form av pizza. 
 
Gårdagen blev nog en underbar dag för vår lilla dotter, massa besökare och fina paket! 
 
 
 
 
Nä nu är min lunchrast över, dags att återgå till pluggandet. Kram kram /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0