Utflykt med familjen

God morgon folkens! Idag är det näst sista gången jag åker till Umeå i studiesyfte. Kommer att ha trevligt sällskap i bilen av min sambo och dotter så resan blir till en liten utflykt istället :-) 
 
Det har verkligen varit uppförsbacke nu sista månaderna och med dålig motivation så har jag måste gräva ner mig i någon slags pluggdvala. Men nu ser jag ljuset i tunneln, en hemtenta på fredag och ett seminarium nästa onsdag sen är jag förhoppningsvis färdig socionom!! Oavsett så kommer jag att fira dessa 3,5 år sista helgen i maj så då finns det fika här för den som är sugen ;-)
 
Min dagsform är på topp, var i nån buske i går så hann bli biten 5 går på samma ställe! Haft lite lite senadrag under natten och svettats som en gris i sovrummet...
Men annars mår jag bra, glömmer bort av å till att jag har en stooor mage, ingen jag möter går då miste om detta :-P Jag passar på att njuta av livet och äntligen så klarnar mycket. Hur jag vill ha saker å ting, varför jag gjort på vissa konstiga sätt och att jag faktiskt har lärt mig av mina misstag. Härlig känsla, då kan man luta sig tillbaka. 
 
Ronja hon utvecklas ju lika snabbt som magen växer, nu säger hon backa och Madde (hennes bästis på dagis) och blir allt mer bestämd. Men bara sötare och sötare för varje dag!
 
Färdig surrat, nu ska jag väcka trollungen så vi kan gå ner å äta frukost. Det är verkligen något speciellt när vi har möjligheten att äta frukost tillsammans alla tre <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0