Fokus på det viktiga i livet

Högtalaren spelar Slå Dig Fri på högsta volym. Mina barn koreograferar en dans och sjunger högt och ljudligt med till frostsången. Det är ljuvligt att iaktta dem och jag får flashbacks till då jag själv var en liten människa som älskade att spela hög musik och sjunga med.
 
Då jag tänker tillbaka på helgen som varit kan jag summera den med balanserad energi. Mycket kloka beslut av fröken Jonsson för att hushålla rätt med den energi jag haft. Resultatet är en fantastisk helg tillsammans med mina barn och jag har äntligen förstått skillnaden med att lyssna på kroppen istället för knoppen.
Jag blev bland annat medbjuden på tjejkväll i fredags vilket jag väldigt gärna hade velat vara med på. Min kropp skrek -var hemma och återhämta dig! samtidigt som hjärnan matade med bilder av mina glada vänner. Jag velade hur jag skulle göra ändå tills jag somnade med barnen vid 19-tiden.
  
 
 
Summering av vår helg då pappa jobbat förmiddag - Popcorn- & PyjamasParty, Barnklippning, Filmen Livet efter dig och Födelsedagskalas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0