Nytt jobb Nya möjligheter

 
 
Två veckor på min nya arbetsplats har passerat och det känns som att jag varit där i två månader! Jag har heller aldrig känt mig så välkommen och har hittilts aldrig mött en arbetsplats där man får så många kramar redan första morgonen. Jag är trött på eftermiddagarna och kvällarna, en sån trötthet då jag knappt kan hålla ögonen öppna för att det är ovant att stiga upp tidigt, för att jag inte är van att jobba 80% och dessutom på en helt ny arbetsplats. Min trötthet som jag tidigare haft i hjärnan, har jag inte sett röken av och jag får uppleva för första gången på väldigt länge att jag faktiskt har energi att leka med barnen då jag kommer hem från jobbet. Det är jag tacksam för! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0